Valentine’s Day…

Dziś 14 lutego… Walentynki! Wczoraj wieczorem dostałam od męża nakaz spania dłużej i nie wychodzenia z sypialni, więc jak to grzeczna dziewczynka heh czekałam w łóżku, nasłuchując co On tam kombinuje. Oto jakie śniadanko dostałam do poduszki ❤

Valentine's breakfast

Takie właśnie małe gesty cieszą mnie najbardziej. Tym bardziej, że wiem jak ciężko było P. wstać rano po pracowitej nocy. Chciał zrobić mi niespodziankę oraz przyjemność i mu się udało. Dziękuje Skarbie!

Co do samych Walentynek… jak ze wszystkim, są zwolennicy jak i przeciwnicy.

54c9240d6372a_-_03-celebrity-interiors-valentines-day[1]

Ja raczej neutralnie podchodzę to 14 lutego. Oczywiście, zgadzam się z tymi co uważają, iż powinno się okazywać wzajemną miłość, szacunek, zaangażowanie cały rok. Ale równocześnie nie mam nic przeciwko, żeby w tym jednym dniu robić to z podwojoną siłą. Każdy niech robi to co czuje, masz ochotę celebrować dzień Św.Walentego – celebruj. Jesteś singlem i wkurza Cię to święto, dobija widok zakochanych par wokoło – też rozumiem. Ale na litość boską, nie chce mi się słuchać narzekania, jakie to głupie, sztuczne itp. A to, że wszędzie serduszka, że w sklepach wyzyskiwanie pieniędzy …. ale czy w dniu zakochany na serio chodzi o prezenty? Nie sądzę! Tu chodzi o małe gesty. Nie każdy potrafi na co dzień z łatwością okazywać uczucia (czytaj mój mąż) więc w takie dni jest trochę łatwiej. A co do sklepikarzy… Jeśli mamy patrzeć w tym kierunku, to co Wielkanocą, Wigilią, dniem kobiet, tłustym czwartkiem itd. ? Przecież to taki sam wyzysk pieniędzy. Nie dajmy się zwariować. Poza tym nikt nas na siłę do sklepu nie ciągnie, użyj wyobraźni i zrób coś sam, takie gesty cieszą najbardziej. To nie jest przymus, nie masz ochoty obchodzić Walentynek to potraktuj ten dzień jak co dzień, sobota jak każda inna.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

One thought on “Valentine’s Day…

Skomentuj

