TRENING W PUDLE

Zazwyczaj w środy nie mam czasu iść na trening. Jednak dziś wcześniej wstaliśmy i postanowiłam, że pójdę. Wielkim szokiem był dla mnie widok pełnej siłowni. Ejjjjj czy wszyscy się zmówili i wstali wcześniej? Dobra, nie ma czasu na rozglądanie się po ludziach, coś się wymyśli – przecież mam super trenera! Pomyślałam.

Poszłam się rozgrzać na orbitreku, nie zapomniałam też o rozciąganiu – to bardzo ważne, żeby się porządnie porozciągać przed treningiem. Wracam i co widzę… P. przygotował dla mnie trening w pudle. Takie było moje pierwsze skojarzenie jak zobaczyłam ten stalowy szkielet. No dobra, to co mam robić panie trenerze w tym domku bez ścian? No i się zaczęło. Dziś był trening pośladkowo-brzuszny. Po pierwsze serii nie było mi już do śmiechu a tu jeszcze 3 do końca. Przysiady z 20kg gryfem olimpijskim x10, unoszenie bioder z obciążeniem na brzuchu x10, przysiady z unoszeniem hantli nad głową x10, unoszenie nóg leżąc na plecach x15…. I to wszystko udało nam się zrobić w 2m stelażu, przypominającym domek. PicMonkey Collage1 Gdy już miałam nadzieję, że mój dzisiejszy koszmar się skończył P. mówi, że biegniemy na bieżnię i wioślarza… aaaaa chcesz żebym padła na zawal? Mruknęłam pod nosem, tak żeby nie pokazać swojej słabości przed P. Oczywiście nie padłam, dokończyłam trening przygotowany przez mojego ulubionego trenera, rozciąganko na koniec i pod prysznic.

Często sami nie wierzymy w swoje siły i możliwości. Poddajemy się zanim cokolwiek zaczniemy robić. Najtrudniej postawić pierwszy krok. Tak naprawdę możemy dużo więcej niż nam się wydaje.

One thought on “TRENING W PUDLE

Skomentuj

