KALOSZE W SAUNIE

Dziś kolejny raz wchodząc do sauny żałowałam, że nie mam kaloszy. Korzystałam z różnych w moim życiu ale nigdy, w żadnej z nich nie panowała taka anarchia jak tu. Nie chcę się czepiać ale to już druga moja sauna w Dublinie i ten sam problem. Jedną główną zasada panującą w saunie jest BRAK ZASAD! Mam wrażenie, że oni tu w ogóle nie wiedzą o co chodzi w tym całym przedsięwzięciu i czemu ono służy. Z moich obserwacji wynika, że większość osób traktuje to miejsce jako suszarkę dla ciała i strojów kąpielowych po wyjściu z basenu albo po prostu jako pokój schadzek. A przecież sauna, poza tym, że oczyszcza nasz organizm, ujędrnia skórę to daje nam chwilę relaxu dla duszy! Przynajmniej powinna.PicMonkey Collage222A propos relaxu.  Ostatnio miałam sytuacje, która przeszła moje najśmielsze oczekiwania. Siedzę sobie spokojnie w saunie suchej i nagle wchodzi kobieta, mniej więcej 35lat, siada niedaleko mnie i zaczyna się koszmar. Pani żuje gumę tak głośno, że słyszę każde mlaśnięcie ale to jeszcze nic… co jakieś 20 sekund puszcza balonik i strzela! Za pierwszym razem aż podskoczyłam. Na litość boską kobieto!!!

must have in sauna

Lubię saunę i nie zrezygnuję tak łatwo ale ciężko walczyć z wiatrakami. Gdyby tylko każdy przestrzegł niewielkich zasad jakie powinny tam panować. Przecież to dla dobra nas wszystkich. Gdyby każdy wytarł swoje mokre ciało przed wejściem, nie było by rzeki na podłodze, a ławeczki nie były by przesiąknięte woda. I od razu zapach był by przyjemniejszy. Jeśli to za dużo to chociaż otul się proszę ręcznikiem, to przecież podstawowy atrybut który powinno się zabrać do gorącego pokoju. Czy to takie trudne? Poza tym do sauny powinno wchodzić się w samym ręczniku, a nie w kostiumie. Ale tego to już z pewnością tu nie wiedzą.

Ok, dosyć marudzenia. Czas mnie goni i musze lecieć do pracy. Pełna optymizmu i nadziei na lepsze jutro uciekam robić Mojito.

Skomentuj

