FIOLETOWE SERDUSZKA

Dziś jest jeden z tych dni, w których szperam po szafkach w poszukiwaniu czegoś słodkiego. Czy już wspominałam, że moją wielką słabością są słodycze? Czasami żartuję sobie, że teraz nadrabiam stracony czas, gdyż jako dziecko czekolada mnie zupełnie nie interesowała. Walczę dzielnie z moimi słabościami ale jestem kobietą i jak wiadomo czasami to silniejsze od nas heh. Staram się nie kupować gotowców i w sytuacjach takich jak dziś robię sama jakąś słodką przyjemność. Zdrowszy zamiennik.

IMG_6925 (2)

Dziś padło na moje ukochane muffinki, uwielbiam je a nigdy dotąd nie miałam okazji ich upiec. Jak to możliwe? Sama się zastanawiam. Chyba tu zbyt łatwo są dostępne te pyszności i to czyste lenistwo spowodowało, że nie próbowałam ich wcześniej sama upiec.

IMG_6940 (2)

Przepisów na muffinki jest niezliczona ilość, do wyboru do koloru. Ja wybrałam muffinki z borówkami amerykańskimi. Zazwyczaj bazuje na przepisach ze strony pani Doroty – http://www.mojewypieki.com i tak też było w tym przypadku. Niektóre ciasta są dla mnie zbyt słodkie więc redukuje ilość cukru do minimum ale to już wedle uznania. Tutaj możesz znaleźć przepis. Ta kobieta jest naprawdę genialna w tym co robi. Wszystkie ciasta, które do tej pory robiłam z ”moichwypiekow” wyszły pyszne i piękne.  Jestem pewna, że każdy znajdzie tam coś dla siebie. Z czystym sercem polecam!!!

IMG_6926 (2)

Z racji, że to był mój pierwszy raz trochę się bałam, że muffinki nie wyjdą, nie wyrosną. Robiłam je trochę na czuja, nie miałam pojęcia jakiej konsystencji ciasta się spodziewać (wyszła dość gęsta i kleista masa). Ale tak to właśnie wygląda jak coś robimy po raz pierwszy.

To był jednak strzał w 10 i moje obawy były zupełnie niepotrzebne. Fioletowe serduszka wyszły przepyszne!!! Jeszcze raz z czystym sumieniem polecam przepis Pani D.

Skomentuj

