TE DNI…

Dziś hormony mną rządzą i wzięło mnie trochę na wspominki. Kobietą być… ahhh jak ja nie lubię tych dni, tych skoków nastrojów. Śmieję się, płacze, zamyślam i w ściekam … raz mi zimno, a zaraz gorąco. No cóż, przyszło to i pójdzie sobie… za kilka dni, a póki co mój mąż musi znosić mnie w takim zmiennym nastroju. I przytulać, oj tak… dużo przytulać!

A propos wspomnień, siedzę sobie i przeglądam zdjęcia sprzed roku. Otwieram folder z napisem Wielkanoc i zaczynam się śmiać do monitora. To był dopiero dzień heh. Wpadłyśmy na genialny pomysł z moją besti, że zrobimy mała sesje zdjęciową pod tytułem joł jestem skatem 😉 Kiedyś uwielbiałam szerokie spodnie, graffiti i takie kolorowe klimaty. Pomysł był, miejsce, ciuchy, make-up, włosy karbowałam chyba przez godzinę i ruszyłyśmy w trasę. Wszystko było by super gdyby nie ta cholerna kraina deszczowców, zdążyłyśmy dojść na wyznaczone miejsce i nagle deszcz, deszczyk, kochany deszczunio. Lało jak diabli, niestety pogoda pokrzyżowała nam plany, a nasze zdjęcia trwały może z 5 do 10 minut ale uśmiech nie schodził nam z twarzy. Śmiałyśmy się z tej naszej super sesji jeszcze przez wiele tygodni. Co tam, nie zawsze musi być idealnie i mimo, że tym razem nie poszło według planu to był to świetny dzień, w najlepszym towarzystwie. A zdjęć na pamiątkę też kilka jest więc super.

blog ramka1

blog1

3xania

blog2

To właśnie kocham w fotografii, zatrzymanie cudownych chwil na wieki. Patrzymy na zdjęcia i przypominamy sobie o takich świetnych momentach, o ludziach których kochamy, o miejscach w których byliśmy…

 A tak wyglądał dalszy ciąg tego deszczowego Wielkanocnego dnia z kobietą, przy której nie potrafię się nie uśmiechać.

wariatki na bloga

Skomentuj

