ZACZYNAMY ODLICZANIE…

na bloga bilet

Yeahhhh!!! Bilety kupione teraz zaczynamy odliczanie. Jestem bardzo podekscytowana, bo już zaraz, w czerwcu lecimy na prawie 3 tygodnie do domu, do Gdańska. To nasz pierwszy tak długi urlop od czasu kiedy wyjechaliśmy z kraju. A to wszystko za sprawą dwójki naszych przyjaciół, którzy zrobili nam psikusa i postanowili, że wezmą śluby w tym samym miesiącu. Cheers!!!Choćby się waliło i paliło musimy być tam być, chcemy z nimi być! Na szczęście udało się nam dostać tak długi urlop i wszystko już zaklepane…no prawie wszystko.

Nie ukrywam, że poza euforią którą czuję na myśl o wakacjach nad moim kochanym Bałtykiem, tańcach hulańcach z przyjaciółmi (x2) oraz godzinach, które spędzimy z rodziną  niepokoi mnie  troszkę i sprowadza lekko na ziemię myśl jak wielki to będzie wydatek (wakacje w Polsce są droższe niż w ciepłych krajach… uwierzcie wiem co mówię) hmmm kasa, jak ja jej nie znoszę. No nie ważne, będzie dobrze, jak zawsze. Moja radość jest przeogromna i kasa nie popsuje mi nastroju. Czarne myśli precz, chwilo radości trwaj 🙂 Dwójka naszych przyjaciół odnalazła swoje drugie połówki i powiedzą sobie sakramentalne TAK! Musze być tego świadkiem. Poza tym ogromnie tęsknie za rodziną, za domem, za moim miastem i na samą myśl o 3 tygodniach w domu aż chce mi się skakać. Chyba mam lekki kryzys bycia, życia w Dublinie. Coraz częściej myślami jestem w Polsce i coraz częściej rozmawiamy o powrocie… mix gdansk blog Tak czy siak, dziś jestem w świetnym nastroju, mamy już bilety do domu i zaczynamy odliczanie.

Skomentuj

