TYLE SŁOŃCA W CAŁYM MIEŚCIE…

20150321_132133Dzisiaj, jak prawie w każdą sobotę miałam iść z P. na trening, potem sauna itp… ale po pierwsze jestem po piątej nocy w pracy z rzędu, a dziś czeka mnie kolejna i moje ciało lekko niedomaga, a po drugie mamy dziś w Dublinie piękne niebieskie niebo i wreszcie wyszło słoneczko więc nie mogłabym zmarnować tak pięknego popołudnia na kiszeniu się zamkniętym w pomieszczeniu. Tak już tu jest, jak tylko wyjdzie słońce (a nie jest to zbyt częste zjawisko) to wszyscy wychodzą na ulice, do parków, wylegują się na zielonej trawce. I dobrze, trzeba korzystać ile tylko się da, ładować akumulatory i napawać pozytywną energią. Ja tak właśnie zrobiłam. Pierwszy raz w tym roku ubrałam się dość cienko-ryzykantka hehe (a w torbie szalik na wszelki wypadek), oczywiście słuchawki na uszy, bo bez muzyki nie ruszam się z domu, ulubiony zielony koktajl zmiksowany na wynos i wreszcie wyszłam na dłuższy spacer. Uśmiech nie schodził mi z twarzy przez całą drogę do parku, widząc ten piękny błękit na niebie. Promienie słońca rażące w oczy, ahhh jak ja za tym tęskniłam. Oby ta pogoda nie uciekła zbyt szybko, bo od tej szarości to już powoli wpadałam w depresje heh Kilka godzin słońca i od razu chce się żyć, śmiać, skakać z radości. Wiem, że dla ludzi w Polsce może to wydawać się śmieszne – ta cała ekscytacja chwilą słońca, ale uwierzcie mi mieszkam w mieście gdzie przez większą część roku jest szaro buro i ponuro, więc taka chwila słońca to mega zastrzyk pozytywnej energii i mega radocha 🙂PicMonkey Collage1Mój spacer zakończył się wizytą w krainie bajek czyli sklepie Disneya na Grafton Street. Weszłam tam w poszukiwaniu prezentu urodzinowego dla córki mojej przyjaciółki i spotkałam pewną postać z jej ulubionej bajki Frozen, nie oglądałam więc nie wiem jak się nazywa ale jestem pewna, że młoda mnie oświeci. PicMonkey Collage

Życzę wszystkim równie pięknego i pełnego pozytywnej energii dnia, pamiętajcie żeby dużo się uśmiechać … to się udziela innym 🙂

3 thoughts on “TYLE SŁOŃCA W CAŁYM MIEŚCIE…

Skomentuj

