OBIADOWE KOŁO RATUNKOWE

Nie wiem czy u Was bywało podobnie ale ja przypominam sobie częste pytanie mojej mamy: Co chcecie dziś na obiad? Czasami bywało i bardziej marudzącym tonem…co ja mam zrobić na ten obiad, już brak mi pomysłów. Hehe to oczywiście nie prawda, moja mama zawsze wymyślała pyszne obiady i starała się urozmaicać naszą kuchnie tak abyśmy nie jedli codziennie tego samego. Była i jest moim Guru w od gotowania. Teraz jednak dokładnie rozumiem co czuła i o co jej chodziło z tym pytaniem! Mimo, że uwielbiam gotować i obiad w moim domu jest codziennie to mam czasami totalną pustkę w głowie i wtedy sięgam po moje koło ratunkowe. Każdy pewnie ma taką potrawę, która ratuje go w sytuacjach kryzysowych typu, nie mam czasu na myślenie, bo zaraz muszę iść do pracy (tak to wygląda u mnie) i wtedy przygotowuje obiad, który lubią wszyscy domownicy, a jest prosty i nie zajmuje zbyt dużo czasu. Dla mojej mamy, w naszym domu rodzinnym była to chińszczyzna, a dla mnie i mojego męża jest to tagliatelle z pesto bazyliowym. Gdy nie mamy zbyt wiele czasu, lub jakiegoś konkretnego smaku i pomysłu na obiad sięgam po makaron, pesto bazyliowe oraz kurczaka (mój mięsożerca musi mieć co jeść) i raz dwa mam obiad. Niby koło ratunkowe a wszyscy happy. A jak to u Was wygląda? Macie jakąś swoja ulubioną potrawę, która służy Wam czasami jako koło ratunkowe?

2 thoughts on “OBIADOWE KOŁO RATUNKOWE

Skomentuj

