30 LAT MINĘŁO…

10312413_1094926717190610_6114564777412160772_n[1]No i stało się, na szczęście ja mam przed sobą jeszcze kilka miesięcy więc póki co cieszę się młodością hehe a tak serio… kogo obchodzą liczby? Moja przyjaciółka obchodziła w weekend swoje trzydzieste urodziny i bardzo przeżywała, że żegna się z dwójeczką z przodu. Kochana moja to tylko cyferki, jesteśmy nadal młode, pełne życia i mamy całe życie przed sobą. A 30 to i tak mniej niż 40, 50 itd. więc nie jest źle 😉 Jeszcze wszystko przed nami, przecież życie zaczyna się dopiero po czterdziestce… tak słyszałam!

To taki mały apel do mojej kochanej Agusi (nie lubi tego zdrobnienia, ale ja mam na nie wyłączność) z którą spędziłam wspaniały weekend w Anglii. Agnieszka z rodziną od 2 lat mieszka w Swindon, a ja od ponad 3 w Dublinie i nie widujemy się zbyt często…niestety. Tym bardziej, nie potrafiłabym sobie wyobrazić, że mnie tam nie ma. Ktoś musiał wytrzeć łzy rozpaczy hehe żartuje oczywiście.PicMonkey CollageAgnieszka jest na maxa zorganizowaną osobą, moja pedantyczność to nic z tym jaka pedantyczna jest moja besti. Wszystko dopięte na ostatni guzik, jedzenia jak na małe wesele. Zresztą mam kilka zdjęć tak na dowód, że nikt głodny nie wyszedł z przyjęcia.lol PicMonkey Collage1To był świetny weekend i ogromnie się cieszę, że mogłam wreszcie zobaczyć swoich przyjaciół. Victoria, córka Agi ma już 9lat… kiedy to minęło? Ajjjj obyśmy już nigdy nie miały tak długich przerw. Teraz kolej odwiedzić nas w Dublinie, czekam niecierpliwie na cała trójkę.

Skomentuj

