ŚNIADANIE DLA DWOJGA

No i wreszcie usiadłam, cały dzień w kuchni… Czy ja jestem nienormalna? heh Dziś nocka, jutro powtórka z rozrywki, czy będzie kiedy to zjeść? Hmmm jakoś damy radę 😉 Mimo, że tu w Dublinie w ogóle nie czuć atmosfery świąt u nas jutro na śniadanie będzie żurek, jajka faszerowane i takie tam Wielkanocne potrawy. Chcę poczuć się jak w domu (z rodziną) i chyba to jest powodem mojego kilkugodzinnego sterczenia przy garach hehe. A tak serio, lubię to! Kucharzenie mnie relaksuje i cieszy. A przecież trzeba sobie umilać życie, co nie? Między ciastem a sałatką zadzwoniła mama i okazało się, że robi dokładnie to samo co ja. Żadna niespodzianka, jak by mogło być inaczej? No może z ta jedną mała różnicą, że u nas będzie śniadanie dla dwojga, a u mamy dla jakichś 14 osób. Ajjj tęsknie za tą moją zwariowaną rodzinką. Mam nadzieję, że to już ostatnie takie święta – z dala od domu. A póki co musi mi wystarczyć mój kochany P. IMG_7764ramkaZdrowych, Wesołych i Rodzinnych Świąt Wam życzę!!!  A… i koniecznie pamiętajcie o lanym poniedziałku, ja już zacieram ręce na widok mojego mężulka proszącego o litość hihi obym tylko wstała przed nim, bo… inaczej to ja będę musiała błagać.lol

3 thoughts on “ŚNIADANIE DLA DWOJGA

Skomentuj

