BURSZTYNEK, BURSZTYNEK ZNALAZŁAM GO NA PLAŻY…

Bursztynek, bursztynek znalazłam go na plaży 😉 A uściślając jakieś 4km od, bo tyle mniej więcej wynosi odległość między naszym gdańskim stadionem piłkarskim a plażą w Nowym Porcie. Mieszkam niedaleko i za każdym razem gdy jestem w Polsce zachwycam się tym niesamowitym obiektem. Udał się nam bardzo! Jestem gdańszczanką i będę chwalić to co moje, więc możecie się zgodzić albo nie ale ja z czystym sumieniem pozwolę sobie stwierdzić, że PGE ARENA jest najpiękniejszym stadionem w Polsce. Zachwyca oryginalnością. Przypomina ogromny, mieniący się w promieniach słońca bursztyn.IMG_1070 (2)Przyznam, że jakimś zagorzałym kibicem nie jestem ale lubię sport i z miłą chęcią od czasu do czasu obejrzę jakieś rozgrywki, a tym bardziej na żywo. A, że akurat trafił nam się mecz Polska – Grecja to czemu by nie. Sam mecz był trochę nudnawy, jak to zazwyczaj bywa na towarzyskich ale atmosfera na stadionie była super. Kibice dawali z siebie wszystko, fala za falą, piosenka za piosenką. Mimo wielu prób i wielu wyśpiewanych ”my chcemy gola” nie udało się strzelić. Cóż, lepsze 0-0 niż przegrana 😉  Trzeba patrzeć pozytywnie. Fajny wieczór, super atmosfera, piękny stadion i…mogłam sobie z bliska popatrzeć na naszych przystojnych piłkarzy (czytaj Boruc) heh 😉 IMG_1086 (2)

IMG_1097 (2)

IMG_1135 (2)

IMG_1149 (2)

IMG_1164 (2)

IMG_1169 (2)A na przerwie, gdy wszyscy pobiegli po coś do jedzenia i picia, ja poznałam naszego polskiego orzełka białego 😉IMG_1200 (2)

 

 

Skomentuj

