W PRZYJAŹNI Z MATKĄ NATURĄ…

W ostatnim poście o Phoenix Parku, wspominałam jak wiele miłych wspomnień posiadam z tego miejsca. Jedno z ciekawszych to sesja zdjęciowa z czaderskimi siostrami Lejman. Nie mogłyśmy się zdecydować czy przypominam bardziej Pocahontas czy Szamankę więc została Indianko-Szamanka 😉

pocahontas&batman             blenda

To było czyste szaleństwo. Wszystko na pełnym spontanie i luzie… no dobra, ja nie byłam wcale taka wyluzowana na początku heh ale dziewczyny szybko się mną zajęły. Świetnie się wtedy bawiłam. Dużo śmiechu, energii i kolorów. Dziewczyny pozwoliły mi przenieść się na kilka godzin do innego świata, pięknego, z dala od szumu miasta i tłumów ludzi. Tylko ja i matka natura.

happiness  freedom

Jestem z tych zdjęć dumna i patrzę na nie z wielkim sentymentem. To tu pierwszy raz doznałam uczucia wolności przed obiektywem, tu pierwszy raz pozowałam na łonie natury i tu poczułam magię i radość jaką można z tego czerpać. Los chciał, że na mojej drodze życia stanęło kilkoro wspaniałych i bardzo utalentowanych ludzi i jestem za to ogromnie wdzięczna. Za to, że miałam okazję zrobić coś niezwykle pasjonującego, coś co kiedyś było dla mnie daleką abstrakcją. Życzę każdemu aby mógł spróbować w swoim życiu jak najwięcej. Nikt nam nigdy nie zabierze tych wszystkich wspomnień. Ja dzielnie zapełniam moją księgę, linijka po linijce, kartka po kartce. A to efekty jednej z moich przygód …indianka (2)

indianka (7)

indianka (3)

indianka (4)

indianka (9)

indianka (5)

indianka (8)Fotograf: Monika Lejman

Charakteryzacja: Sylwia Lejman

Modelka: Ja 😉

Dublin, 2013

One thought on “W PRZYJAŹNI Z MATKĄ NATURĄ…

Skomentuj

