CORAZ BLIŻEJ 3 ;)

Siedzę i zastanawiam się co przygotować na moją małą imprezę z okazji 30-tych urodzin. Co prawda to dopiero trzeciego ale czas tak pędzi, że już pora pomyśleć nad menu. Uwielbiam organizować wszelkiego rodzaju imprezy, czy to urodziny, czy święta itp. Piękne dekoracje, dom pachnący ciastem i innymi potrawami. To świetna okazja aby przygotować smakołyki inne niż jemy na co dzień. Każy ma chyba jakieś swoje popisowe danie czy ciacho, ja też mam ale za każdym razem staram się też wprowadzić coś nowego, tak żeby nudno nie było 😉 siedzę i myślę co kto lubi, czym nowym mogłabym zaskoczyć moich przyjaciół. Nie ma nic przyjemniejszego dla oczu, niż widok pustych półmisków na stole. Moje zamiłowanie do gotowania wyniosłam zapewne z domu, zawsze uwielbiałam siedzieć w kuchni… co ma swoje plusy i minusy haha często bywało tak, że goście schodzili się do nas, koleżanki odpicowane na tip-top, a Ania jeszcze w kuchni… hmmm no cóż przynajmniej dzięki temu sztukę makijażu mam opanowaną w 10 minut.lol

Niestety i stety jestem perfekcjonistką i mimo, że uwielbiam pitrasić i czuję się pewnie w kuchni, zawsze mam stresa gdy gotuję dla innych. Wiecie… inaczej przypalić coś dla siebie i męża, a inaczej dla gości. Na szczęście to tylko moje zwyczajne martwienie się na zapas. W takich chwilach z ratunkiem przychodzi mi P. śmiejąc się ze mnie i tłumacząc, że i tak wszystko będzie pyszne, jak zawsze! A nawet jak coś nie wyjdzie idealnie… to co z tego? To nasi znajomi, a nie prezydent czy Madonna. Ma rację? Jasne, że ma! To mój największy fan kulinarny. Mój support!!!

Teraz, gdy z racji mojego obecnego zajęcia zdobyłam całkiem niezłe umiejętności barmańskie, dodatkowo rozmyślam nad trunkami. W końcu będzie co opijać. Nie codziennie obchodzi się tak okrągłe urodziny. Trzeba będzie godnie pożegnać dwójeczkę 😉 Czy mnie to smuci? Czy czuję się stara? Zupełnie nie! Dla mnie to tylko numerki, nie przywiązuję zbyt wielkiej wagi do liczb. Oczywiście uwielbiam cyferki, jestem w końcu ekonomistką 😀 ale akurat daty niezbyt mnie obchodzą, kojarzą mi się bardziej z nie lubianą w  dzieciństwie historią.

Czuję się młoda, pełna pasji, energii do życia, wiem że jeszcze wiele przede mną i wiek nie jest dla mnie żadnym ograniczeniem. Życzę wszystkim aby przestali kurczowo trzymać się dat i zadręczać się swoim wiekiem, marnujecie tylko energię na dołowanie się i niepotrzebne nerwy. Są lepsze sposoby na wykorzystanie własnej energii… bardziej pozytywne 😀 Buziaki i Miłego dnia Wszytskim ❤numbers

Skomentuj

