The Vow…

Wczoraj wstawiłam na Instagram zdjęcie w sukience ślubnej, w pięknej i malowniczej scenerii z górami Wicklow w tle. Nie wiem czy to jakiś zbieg okoliczności czy ktoś tam na górze zaplanował nam taki mały flashback ale akurat teraz, niedaleko naszej 5 rocznicy ślubu znajomi poprosili o mała przysługę, jakże adekwatną do sytuacji… sesja ślubna w plenerze. Dla mnie spoko, wchodzę w to ale gorzej z moim panem młodym. Nie powiem żeby skakał z radości  na myśl, że będzie modelem hehe ale z sympatii dla M. i B. zgodził się. Trzeba sobie pomagać i wspierać nawzajem, tym bardziej tutaj…na obczyźnie i tym bardziej w tak pięknych, artystycznych projektach. Skłamałabym mówiąc, że nie pomyślałam też o naszej zbliżającej się wielkimi krokami drewnianej rocznicy… to może być dla nas obojga piękna pamiątka.blogslub
Nie widziałam jeszcze zdjęć, które zrobił Bart (obiecał, że da więc się pochwalę) ale mam kilka ujęć z backstage’u od jego piękniejszej połówki Magdaleny i kilka selfies, które pstryknęliśmy sobie sami, a co tam 😉 Wszyscy włożyliśmy w tą sesję wiele pracy i jestem przekonana, że zdjęcia będą zjawiskowe. Nie jedna para młoda marzy o wyjątkowej sesji ślubnej, pełnej emocji, uśmiechu, szczęścia, miłości, w pięknej i romantycznej scenerii na łonie natury. My właśnie taką mieliśmy wczoraj.IMG_3116 (2)

IMG_3065 (2)

Jeżeli ktokolwiek planuje ślub i zastanawia się nad fotografem to z czystym sumieniem polecam właśnie Barta i Magdę 🙂 Oboje mają duży talent i ciekawe pomysły. Dodatkowo znają wiele pięknych miejsc w Irlandii, co jest ogromnym atutem przy sesjach w plenerze. Teraz wspólnie chcą zasmakować nowego świata fotografii i ja im w tym bardzo mocno kibicuje i trzymam kciuki. Ślub, wesele, sesje narzyczeńskie w plenerze… wszystko na najwyższym poziomie.zdjecie od B.

 

4 thoughts on “The Vow…

  1. Pingback: SESJA ŚLUBNA 5 LAT PO ŚLUBIE ;) | Just Black Swan

Skomentuj

