KOCHANY PONIEDZIAŁEK…

Dzisiaj obudziłam się totalną ciapą! Przeziębiona, fizycznie do dupy i do tego z chandrą. Jak ja nie lubię takiego stanu. Maruda i Gapcio w jednej osobie. Chciałabym móc obudzić się jeszcze raz i zacząć dzień zupełnie inaczej. No nic, trzeba się wziąć w garść. Kubek dobrej kawy, coś słodkiego, sweter mojego P. oraz muzyka pełna emocji i zaczynam odżywać. Jestem tylko człowiekiem, każdy z nas ma czasami gorsze dni – mam i ja. Tu też ciesze się, że prowadzę mój blogodziennik – wyklikam sobie czarno na białym co mnie boli i od razu czuję ulgę 🙂 Nie ma co dusić emocji w sobie, to nigdy nie wychodzi na dobre. Siedzę i klikam, a ten mały wredny wewnętrzny głosik, który mówił jaka to beznadziejna jestem powoli wycisza się, a ja zaczynam się uśmiechać do monitora. A swoją drogą jestem ciekawa jakie sposoby na chandrę macie Wy. Dla mnie lekiem na całe zło jest muzyka. Na każdy nastrój inna. Na doły, na smutki, na chandrę… tu leczą mnie wysokie oktawy, im wyżej i smutniej śpiewają tym większe ciary i jeszcze więcej emocji ale już pozytywnych. Taki mały paradox, smutne piosenki lekiem na smutki. Każdy ma swój sposób, większość moich koleżanek nie może słuchać takiej muzyki, bo to dla nich jeszcze bardziej dołujące, ja mam odwrotnie. Ale u mnie to już tak jest, wszyscy w prawo to Ania w lewo 😉

20150928_154315 (2)blog

Miłego poniedziałku, a wszystkim tym którzy mają dziś także gorszy dzień życzę aby odnaleźli w sobie siłę aby wstać z łóżka i zrobić coś tylko dla siebie, coś co namaluje uśmiech na ich twarzach 🙂 Nie słuchajcie tej małej wredoty, która siedzi w Waszych uszach i mówi, że jesteście do dupy! To nie prawda!!! Jutro bedzie nowy, lepszy dzień. Buziaki ❤

One thought on “KOCHANY PONIEDZIAŁEK…

Skomentuj

