TRICK OR TREAT … czyli halloweenowe szaleństwo

Hello Thursday! Aż nie chce mi się wierzyć, że już ponad połowa października za nami… czas biegnie nieubłaganie szybko. Dopiero co szykowałam się na swoje wielkie urodziny, a tu powoli trzeba przygotowywać strój na Halloween. W sklepach już od jakiegoś czasu wszystko straszy – przerażające dekoracje, kostiumy i niezliczona ilość słodkości w kształcie dyni, czaszek, duchów, truposzków i tym podobnych.

W Dublinie Halloween jest bardzo popularny, 31 października całe miasto zamienia się w jedną wielką maskaradę – duchy, zombie, demony, wampiry ale również przezabawne i przerażające postacie z bajek i filmów. Ja oczywiście spędzę tę noc w pracy, jak to wszystkie najhuczniejsze święta i Dublińskie uroczystości ale w tym przypadku zupełnie mi to nie przeszkadza. A nawet sie cieszę, bo noc halloweenowa za barem to niezła zabawa. I może się teraz troszkę narażę moim kolegom i koleżankom z pracy, którzy średnio przepadają za przebierankami na Halloween ale ja osobiście lubię tę noc i nie mam zupełnie nic przeciwko aby spędzić ją szejkując drinki.

Nie wiem jak to wygląda teraz w Polsce ale 4 lata temu gdy wyjeżdżałam z Gdańska, nikt nie obchodził tego zwyczaju. Także dla mnie to coś nowego, innego i szczerze lubię takie przebieranki. Lubię obserwować oryginalność, kreatywność i pomysłowość ludzi. Niektórzy wyglądają naprawdę niesamowicie i mają genialne pomysły. Jasne, najłatwiej iść do sklepu (których w Dublinie nie brakuje) i kupić coś gotowego ale jaka w tym frajda. Ja zawsze staram się zrobić coś sama i także w tym roku będę kombinować. W pracy nie mogę pozwolić sobie na jakieś wielkie księżniczkowe suknie, peruki i takie tam, bo przestrzeń za barem jest naprawdę niewielka. Także zawsze stawiam na coś wygodnego i dość przylegającego do ciała, a strój dopełniam dobrym, mocnym makijażem. Jest tak wiele możliwości… wystarczy tylko trochę wyobraźni no i czasu 😉

2011

2012

2013

2014

U mnie był już czerwony kapturek, rockmenka, czarny łabędź i wampirzyca… co będzie w tym roku? Krążą mi w głowie pewne pomysły ale jeszcze ich nie zdradzę 😉 A czy Wy lubiecie to całe halloweenowe szaleństwo i kostiumowe imprezy?

 

Skomentuj

