HUMANS – the CRUELEST SPECIES on EARTH

Przyznam, że dzisiaj ciężko mi zebrać jakiekolwiek myśli. O tragedii jaka wydarzyła się wczoraj w Paryżu dowiedziałam się około godziny 1 w nocy. Byłam wtedy w pracy i zupełnie nieświadoma tego co się dzieje, sfokusowana na żądnych procentów klientach, serwowałam koktajle. Noc była dość pracowita, ludzie pili jak szaleni ale obyło się bez żadnych piątkowych-13stkowych pechów. Zero awantur, pretensji, bójek… nawet zażartowałam do menedżerki, że mamy piątek 13tego a tu nic. No i wywołałam wilka z lasu. Kolega wpadł z przerwy i opowiedział mi o całym makabrycznym wydarzeniu, które miało miejsce kilka godzin wcześniej w moim ukochanym Paryżu. Islamscy zamachowcy! Czy to się już nigdy nie skończy? Cała Europa żyje w strachu. Tyle ludzi zginęło, tyle rodzin przeżywa właśnie najgorsze godziny swojego życia. Ocean łez i tony żalu. Co się dzieje z tym światem? Czy ludzie do reszty stracili swoje człowieczeństwo? Czy nie powinno być tak, że nieważne kim jesteś, skąd pochodzisz, w co lub w kogo wierzysz to wszyscy jesteśmy rasą ludzką i powinniśmy się szanować, a nie do cholery mordować nawzajem? Pomimo różnic językowych, kulturowych, mimo różnych kolorów skóry… to wciąż ten sam gatunek! Jak widać najokrutniejszy gatunek jaki stąpa to tej planecie.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nie mam słów jakimi mogłabym wyrazić mój żal i współczucie dla Paryżan. Ludzie boją się opuścić ściany własnych mieszkań. Setki rodzin ze złamanym sercem opłakuje swoich bliskich. Ich życie już nigdy nie będzie wyglądało tak samo. Paryż już nigdy nie będzie taki sam.

Wszyscy jesteśmy Europejczykami, wszyscy jesteśmy obywatelami Ziemi, wszyscy jesteśmy ludźmi. Nie traćmy swojego człowieczeństwa.

Łączę się w bólu ze wszystkim żonami, matkami, córkami… wszystkimi rodzinami, które straciły wczoraj swych bliskich. Niech Bóg ma Was w swojej opiece.  ❤

One thought on “HUMANS – the CRUELEST SPECIES on EARTH

Skomentuj

