PODARUJ MISIA TEMU, KOGO KOCHASZ <3

No i Mikołajkowa niedziela powoli dobiega końca. Zegar zaraz wybije północ, a ja dalej siedzę przed monitorem i klikam. Wygląda na to, że byłam w tym roku bardzo grzeczną dziewczynką, bo rano, pod drzwiami do sypialni czekała na mnie niezwykle miła niespodzianka. Aj ten Mikuś! Jak widać dobrze mnie zna i dokladnie wiedział, co sprawi mi największą przyjemność. Coś dla duszy i coś…. hmmm chyba też dla duszy hehe. A tak swoją drogą, to dość śmiesznie wyglądał mikołajkowy upominek w wielkim fioletowym kaloszu.lol No ale jaka pogoda, takie obuwie.

IMG_20151206_145500blog

Jestem przeszczęśliwa, bo wreszcie udało mi się kupić wyjątkowy prezent dla małej wyjątkowej osóbki. Od kilku dni czekałam, aż ruszy sprzedaż niedźwiadków z cyklicznej akcji „Podaruj misia” organizowanej przez fundację TVN „Nie jesteś sam”. Moim faworytem okazała się Ala, którą zaprojektował Łukasz Jemioł. Maskotka wygląda jak roześmiany krejzol, w wełnianej czapce i jeansowej spódnicy. Sam opis jej charakteru też mi się bardzo podoba… Ala to miś rozrywkowy. Ma tysiąc zwariowanych pomysłów na minutę i w każdej chwili jest gotowa do zabawy. Pełna radości, lubi śpiewać i tańczyć, a z pyszczka nigdy nie znika jej uśmiech, dlatego zaraża nim wszystkich dookoła. Ala jest zawsze chętna do pomocy i pociesza w każdej sytuacji. Jednym miniowym przytuleniem potrafi ukoić wszystkie smutki.

mis ala-blog

Wybór był prosty, ten pluszak idealnie pasuje do Zuzki – najmłodszej członkini naszej rodziny. Skradł moje serce i mam nadzieje, że młodej spodoba się równie mocno jak mi.

Kup misia 2015blog

Uważam, że cała ta charytatywna akcja „Podaruj misia”, która tak a propos w tym roku obchodzi swoje 10-lecie, jest genialna. Zamiast kupować bzdurne i zupełnie nieprzemyślane gadżety dla swoich pociech, wydaj te ciężko zarobione pieniądze z głową i sercem. Zawsze warto jest pomagać, tym bardziej w tak cudownym okresie jak Święta Bożego Narodzenia. Poza tym… kto nie kocha maskotek? Chyba nie znam osoby, która nie ucieszyłaby się z takiego uroczego, niedźwiedziowego prezentu. Pluszaki zawsze wywołują uśmiech na naszych twarzach, tak to już z nimi jest… taka moc.

Skomentuj

