ŚWIĄTECZNA LISTA PRAGNIEŃ czyli prezentowa ściąga dla mojego ulubionego pomocnika św. Mikołaja ;)

Sobota, a w Dublinie leje jak scebra i niestety taka pogoda ma się utrzymać aż do Wigilii buuuu. Dzisiaj jednak nie ponarzekam na deszcz. Mam całkiem fajną pracę domową do odrobienia, więc może sobie padać ile chcę, a mi to i tak nie popsuje nastroju 🙂 Święta za pasem, a ja obiecałam mężowi, że przygotuje dla niego małą, prezentową ściągę. Oczywiście Wigilia to nie tylko upominki i nie one są najważniejsze tego dnia ale dla mnie to już pewnego rodzaju nieodłączna tradycja. Uwielbiam robić i pakować prezenty. Oczywiście nie będę kłamać, że nie lubię ich również dostawać. Pewnie, że lubię. Chyba każdy z nas lubi. To miłe uczucie, gdy znajdujesz pod choinką pięknie zapakowaną paczkę ze swoim imieniem, czyż nie? Prezenty dla naszych bliskich czekają już na zapakowanie, więc zostaliśmy tylko my nawzajem. Mój P. wyraził się bardzo jasno na temat tego, co chciałby dostać na gwiazdkę i oczywiście Mikołaj w spódnicy spełni jego skromne żądanie haha ale… nie byłabym sobą gdybym nie wymyśliła dodatkowo jakiejś małej niespodzianki. Co to za frajda odpakowywać prezent, jeśli zna się dokładnie jego zawartość. Takie rzeczy to nie ze mną hihi. Musi być choć maluteńka niewiadoma, mała przyjemna niespodzianka. Nie mogę zdradzić, co wymyśliłam, bo P. namiętnie śledzi mojego bloga ale mam nadzieje, że będzie zadowolony. No dobra, to co z tą ściągą dla niego? Czego ja pragnę, o czym marzę? Przygotowałam kilka rozsądnych opcji i zostawiam wybór mojemu ukochanemu. Każda z tych rzeczy ucieszy mnie równie mocno. Nie ma tu jakiś finansowych szaleństw. Nie jestem fanką zbyt drogich prezentów gwiazdkowych i wydawania pieniędzy na bzdury, bo nie o to w Świętach Bożego Narodzenia chodzi. Mnie najbardziej cieszą drobiazgi, coś osobistego. I zawsze cieszy mnie muzyka. Chyba nie potrafiłabym bez niej żyć. Ale to już mój P. dobrze wie hihi. Często, na różne okazję dostaję od niego płyty i cieszę się jak dziecko. Kocham muzykę i lubię mieć ja pod ręką. Gdy byłam mała kolekcjonowałam kasety, teraz zbieram płyty 😉

Uważam, że taki obrazkowy list do św. Mikołaja to naprawdę niezły pomysł. Ty masz „bezpieczną” ale w dalszym ciągu niespodziankę, a twój Mikołaj spore ułatwienie i pewność, że w 100% trafi w Twój gust i zobaczy ogromny uśmiech na Twojej twarzy 🙂

lista prezentów z numerkami

Hmmm, tak się zastanawiam… czy mogę doliczyć do mojej skromnej listy życzeń trochę białego, lśniącego puchu? Kochanie! W końcu jesteś pomocnikiem Świętego Mikołaja, czy możesz sprawić żeby na wyspach spadł śnieg? Ajjjj, gdyby to tylko było możliwe. Tak bardzo tęsknie za świętami z naszego dzieciństwa. Śnieg po kolana, wypatrywanie pierwszej gwiazdki… Mieszkając w Dublinie mogę sobie tylko pomarzyć, zarówno o białych płatkach opadających na mój zmarznięty nos, jak i o pierwszej gwiazdce hehe. Nadwyrężyłabym sobie tylko szyję od tego gapienia się w niebo.lol Gdzie ta gwiazdka? Gdzieś tam daleko za chmurami, które gęsto osłoniły całe Irlandzkie niebo.

One thought on “ŚWIĄTECZNA LISTA PRAGNIEŃ czyli prezentowa ściąga dla mojego ulubionego pomocnika św. Mikołaja ;)

Skomentuj

