TAM GDZIE NAS JESZCZE NIE BYŁO… ROYAL HOSPITAL KILMAINHAM

Doszłam do wniosku, że dawno nie spacerowaliśmy ulicami Dublina z aparatem w rękach. Skandal! Heh 😉 Tak być nie może, także dziś nadrabiamy zaległości. Wyciągnęłam mojego P. na mały spacerek do miejsca, w którym nas jeszcze nigdy nie było. Ajjj myślę, że jeszcze sporo jest takich miejsc w Dublinie, których moje oczy nie widziały niestety ale wiadomo jak to jest jak się gdzieś mieszka… praca dom, głównie te same trasy każdego dnia. Mam jednak w planach trochę zaszaleć w tym roku. Oby pogoda w miarę dopisywała i extra czasu więcej było, bo zrobiłam długą listę miejsc, które chcę zobaczyć przed wielkim come backiem.

IMG_4014blog

Tym razem podreptaliśmy na zachód. Odwiedziliśmy bardzo przyjemne i cichutkie miejsce w dzielnicy Kilmainham. Uroczy park do którego przyklejony jest Royal Hospital Kilmainham. Budynek zbudowany na wzór Hotelu Inwalidów w Paryżu, w którym obecnie mieści się muzeum sztuki nowoczesnej IMMA – Irish Museum of Modern Art. Na wejście do środka było już trochę za późno ale pospacerowaliśmy sobie trochę po zielonych terenach, w ciszy i spokoju, bez tłumów ludzi i zgiełku miasta. No i oczywiście pstryknęliśmy trochę fotek na pamiątkę.

IMG_4026blog

IMG_3974blog

IMG_3977blog

IMG_4029blog

IMG_4047blog

IMG_4040blog

IMG_4062blog

IMG_4079blog

IMG_4103blog

IMG_4075blog

Teren dawnego szpitala Kilmainham znajduję się jakieś 10 minut od Heuston Stadion i może z 15 od Phoenix Parku z tym, że nie po prawej a po lewej stronie rzeki Liffey stojąc tyłem do centrum miasta. Jeśli macie ochotę uciec od zatłoczonego centrum miasta i przespacerować się w ciszy i spokoju to serdecznie polecam tą okolicę. My na pewno nie raz tu wrócimy.

Buziaki od czapkowców i miłego poniedziałkowego wieczoru. xoxo

Skomentuj

