SKINHEADa ZŁAGODNIAŁA, NABRAŁA SZYKU I ZAWŁADNĘŁA ŚWIATEM MODY

W latach 90tych mówiono na nią skinheada, bo głownie kojarzona była właśnie z tą subkulturą i grupą zbuntowanej młodzieży. Doskonale pamiętam krótko obstrzyżonych chłopaków w glanach z kolorowymi sznurówkami, bojówkach i kurtkach w kolorze khaki. Dziś siejąca grozę bomberka złagodniała, nabrała szyku i zawładnęła światem mody, sprawdza się w wielu stylizacjach i pasuje praktycznie do wszystkiego. Uwielbiam inwestować w tego typu ubrania, mogę łączyć style i mixować stylizacje. Nie lubię ubrań jednorazowych/jednookazyjnych. Wydawanie kasy na coś, co ubiorę raz mija się z celem i jest totalnie bez sensu.

blog bomber

IMG_4432 (2)blog1

Przeszłam się po Dublińskich sieciówkach i praktycznie w każdym napotkanym przeze mnie sklepie znalazłam choć jeden model bomber jacket.  Przyznaję, że nie lubię nosić tego co wszyscy, unikam oklepanych i na maxa popularnych wzorów, które mijam po kilka razy dziennie na ulicach. Nie rozumiem co może być fajnego i ciekawego w chodzących kopiach i tak jestem świadoma, że bomberki zawładnęły ulicami Dublina ale tym razem nie mogłam się oprzeć. Skusiłam się na  oldschoolową i jak widać ponadczasową skinheade w kolorze khaki i z obowiązkową pomarańczową podszewką.

blog1

IMG_4470 (2)blog

KURTKA: Stradivarius

T-SHIRT: H&M dział męski

LEGGINSY: Bershka

BUTY: Stradivarius

CZAPKA: Primark

PLECAK: Primark

Skomentuj

