LONG ISLAND CITY…

Wybaczcie ale dzisiaj będzie więcej obrazków niż tekstu, obrazków z mojego ulubionego miasta na ziemi! Każdy kto mnie choć trochę zna, doskonale wie o jakim zakątku świata mowa, bo o mojej wielkiej miłości to Nowego Jorku pisałam i gadałam miliony razy hehe.

Nie wiem jak Wy ale ja mam już serdecznie dość zimna i z niecierpliwością czekam na wiosnę. Na dzień, w którym będę mogła wyjść z domu w samej bluzie, czy jeszcze lepiej w samym t-shirtcie 😉 Na dzień jak ten z nowojorskich fotografii. Kto ma ochotę uciec razem ze mną od tego okropnego zimniska, które czyha za oknem to zapraszam do cieplutkiego i wiosennego Long Island City…

3dzien 5 Long Island & Queens (39)

Jeśli chcemy podziwiać panoramę Manhattanu z Queens to tylko z Long Island City i Gantry Plaza State Parku. Ja co prawda większość czasu spędziłam tyłem do pięknego Manhattanu ale przyznaję, że jak już zerknęłam za siebie to widok był naprawdę niczego sobie. Zupełnie inny niż z Brooklynu, sporo ceglanych bloków i wieżowców, które momentami przypominały mi jakieś uśpione roboty. Miałam wrażenie, że zaraz ożyją i przeinaczą się w jakieś ludki, jak w Transformersach heh.

7dzien 5 Long Island & Queens (77)

4dzien 5 Long Island & Queens (135)

8dzien 5 Long Island & Queens (47)

10dzien 5 Long Island & Queens (118)

Moim głównym celem podróży metrem nr 7 nad brzeg East River były stare suwnice z napisem LONG ISLAND oraz neon z oldschoolowym napisem Pepsi Cola. Jak widać lubię starocie.lol

9dzien 5 Long Island & Queens (79)

5dzien 5 Long Island & Queens (128)

12dzien 5 (13)

11dzien 5 Long Island & Queens (123)

12dzien 5 Long Island & Queens (78)

6dzien 5 (10)

One thought on “LONG ISLAND CITY…

Skomentuj

