NADCHODZI WIOSNA… nareszcie!

Przepraszam ale ostatnio mało mnie tu trochę… nie chcę się usprawiedliwiać ale naprawdę mam sporo na głowie i żeby tego było mało głupia angina czy inne cholerstwo mnie dopadło i jakoś nie chce odpuścić. Na szczęście wiosna małymi kroczkami zbliża się do nas i dzięki Bogu, bo już traciłam nadzieję na słońce w tym kraju. Ajjjj, jak ja tęskniłam za promyczkami rażącymi w oczy!!!

IMG_5176

W Dublinie wszystko powoli budzi się do życia. Trochę to w tym roku zajęło ale wreszcie ją czuć, czuć wiosne. Od trzech dni mamy błękit na niebie i… słońce, WOW! Drzewa jeszcze łysawe ale za to trawa zielona cały rok 😉 Nie wiem co to za odmiana ale kolor tutejszej trawy jest mega intensywny, momentami aż mało naturalny, jakby ktoś podkrcił kolory.

Musiałam pstryknąć kilka zdjęć, tak dla uczczenia tego pięknego i słonecznego dnia. Nigdy nie wiadomo co przyniesie jutro… tym bardziej tutaj, gdzie pogoda zmienia się jak w kalejdoskopie.

IMG_5153

IMG_5140

IMG_5134

IMG_5189

IMG_5119 (2)

p.s. Dzsiaj dzień Ziemi! Dbajmy o nią, bo nasza Ziemia to wspaniała, cudowna i przepikna planeta. Peace!

Skomentuj

